Távkönyvelés

A távkönyvelés úgy működik, hogy a vállalkozás valamelyik dolgozója összegyűjti a bizonylatokat, ellátja őket iktatószámmal, majd szkennelve feltölti őket a dokumentumtárba. A könyvelő látja, hogy új számlák érkeztek az adott vállalkozás dokumentumkezelőjébe, és megbeszélt határidővel lekönyveli azokat. Így a könyvelés naprakésszé válhat. A naprakészség mellett további előnyökkel is jár a távkönyvelés, például nem kell határidőre elvinni a papírhalmot a könyvelőirodába, hanem ezt az időt hatékonyabban, a vállalkozás érdekében fel lehet használni. Elegendő akkor találkozni a könyvelővel, amikor valamit meg akarnak beszélni, és ezt nem kell időzíteni a bevallásokhoz. Ezért meglátásunk szerint a távkönyvelést azoknak is érdemes választaniuk, akik egyébként a könyvelőirodánkhoz való közelségük folytán a helyben könyveléssel is élni tudnának.